Збільшено максимальний розмір страхової виплати при оформленні "європротоколу" в Україні
Новий збільшений розмір страхової виплати при оформленні "європротоколу" в Україні становить тепер 80 тис. грн (раніше 50 тис.). Важливо: з 1 липня це діятиме для всіх водіїв із полісами ОСАЦВ (автоцивілки). При цьому це не залежатиме від дати укладання договору.
Підвищення лімітів усуває одну з основних перешкод для більш активного використання "європротоколу" – побоювання водіїв щодо реальної оцінки розміру шкоди при пошкодженні автомобіля. За даними МТСБУ, більш ніж у 95% ДТП, які є страховими подіями і які покриваються полісами ОСАЦВ, розмір шкоди менше 80 тис. грн., тобто виплати за подіями, оформленими із застосуванням "європротоколу", вистачить на оплату компенсації збитків майже для будь-якої машини.
"Зараз, під час війни, коли пересування автошляхами може бути ускладнене, а частину представників Національної поліції залучено до оборони країни, можливість оформити ДТП самостійно набуває особливого значення", наголошується в повідомленні Моторного бюро.
Нагадуємо, що бланк "європротоколу" ви можете отримати з двох джерел:
• від страхової компанії, з якою укладено договір ОСАЦВ, незалежно від того, придбав автовласник звичайний "паперовий" поліс або електронний.
• електронний "європротокол" через веб-інтерфейс МТСБУ, за наявності у вас планшета чи смартфона.
Чому відбулися зміни у розмірах (лімітах) виплат за договорами автоцивілки
У всьому світі кожна країна самостійно визначає граничну суму виплати з обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності, наприклад, у Болгарії ліміт на одного потерпілого у ДТП становить понад 1 млн євро, в Естонії – 5 млн євро, у Чорногорії – 250 тис. євро тощо. Гранична сума для всіх постраждалих у ДТП в Австрії становить 5,8 млн. євро, Андоре-50 млн. євро, Болгарії-5,113 млн. євро. Що стосується максимального розміру за матеріальні збитки, завдані внаслідок ДТП, то в кожній країні він теж різний 100 млн євро в Бельгії, 1,2 млн євро, а Австрії, 5 млн євро в Швейцарії.
Тому на тлі цих сум раніше діючі 130 тис. грн (приблизно 4,4 тис. євро) за шкоду, заподіяну майну потерпілих та 260 тис. грн - заподіяну життю та здоров’ю потерпілих м’яко здаються не серйозними.
Тому Національний банк України з подачі Моторного бюро розпочали поступове підвищення лімітів виплат з метою в майбутньому довести їх до середньоєвропейських.
Oakeshott Insurance, страховий брокер Ллойдс у Лондоні в умовах воєнного часу в Україні. Наша допомога українцям
Oakeshott Insurance, брокер Ллойдс допомагає українському страховому ринку з 1994 року. Представництво у Києві, відкрите у 2000 році, не переривало свою роботу і у ці важкі місяці війни. Офіси компанії в Лондоні, Валенсії та Молдені також роблять свій внесок у підтримку українських колег та громадян. Lloyd’s of London, Лондонський Ллойд або просто Ллойд — відомий ринок страхування, який іноді називають страховою компанією. Насправді Ллойд є місцем, де зустрічаються андеррайтери зі страховими брокерами, які і є світовими брокерами Ллойда, для укладання договорів страхування та перестрахування.
Основною метою є забезпечення нормального функціонування міжнародної страхової системи, навіть з урахуванням усіх обмежень, що накладаються воєнним часом. Ми всі мріємо про мир. Але розуміємо, що наше завдання також допомогти вижити, вистояти, налагодити життя.
Які найголовніші проблеми можуть бути у вас під час потрапляння в ДТП та врегулювання страхового випадку.
Що робити, якщо є сумніви щодо страхового випадку та страховик відмовляється платити.
Як оформити ДТП при воєнному стані. Наша покрокова практична Інструкція при попаданні у ДТП.
Сьогодні, під час війни, свої зобов’язання у повному обсязі та у визначений термін виконують 88% страхових компаній, повідомив у своєму блозі голова Національного банку України Кирило Шевченко.
А це означає, що страховий ринок у короткий термін зміг перебудувати свою роботу з урахуванням військового стану, зробити обслуговування клієнтів більш доступним та виконати рекомендації регулятора щодо роботи у такий складний для країни період. У той же час з’являються публікації із зазначенням наростаючих проблем у ряду страхових компаній внаслідок втрати доходів (страхових платежів) на 50-90%: https://biz.nv.ua/experts/kak-povliyala-voyna-na-strahovoy-rynok -ekspert-poslednie-novosti-50237940.html.
Крім того, страховий ринок України все більше переходить на електронний варіант роботи. І це стосується всіх видів страхування, у тому числі обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ) або "автоцивілки". Чи є особливості придбання та обслуговування таких полісів у воєнний час.
Війна та військовий стан не скасував обов’язковий вид страхування автоцивільної відповідальності ОСЦПВ. Як це можна пояснити:
• Кожен власник транспорту під час війни має підвищені ризики та потенційні причини фінансових збитків сімейних бюджетів
• Страховики продовжують виплати під час війни. Ми написали це в окремій статті в нашому блозі сайту https://britishinsurance.com.ua/article/yak-ukrainski-strakhovi-kompanii-viplachuyut-vidshkoduvannya-klientam-pid-chas-vijni
• Ми про це докладно писали, що за рекомендацією НБУ, страхові компанії спростили процедуру врегулювання ДТП та інших страхових випадків щодо всіх видів страхування.
• НБУ, як регулятор страхового ринку, і надалі контролюватиме дії страхових компаній для збереження прав клієнтів.
• Ми, як офіційний британський посередник, допоможемо вам у разі проблем зі страховою компанією.
Тому вам і самим потрібно подумати про своєчасне продовження договору ОСЦПВ для власного захисту та зменшення потенційних збитків. Ми British Insurance https://britishinsurance.com.ua, як Британський сайт-агрегатор, забезпечимо вам надійність, швидкість та зручність порівняння та вибору умов страхування, та найголовніше вигідну ціну.
1. Організація виплат з ОСЦПВ
Військовий стан та військові дії в Україні продовжуються, а страхові компанії продовжуватимуть відповідати за своїми зобов’язаннями за полісами ОСЦПВ. Це офіційно повідомило МТСБУ.
Як регулятор, Національний банк України рекомендував страховикам спростити процедуру врегулювання страхових випадків та забезпечити пріоритет клієнтів:
• Максимально використовувати електронні документи, копії необхідних документів у разі неможливості чи ускладнення можливості отримання оригіналів документів, інші засоби дистанційного врегулювання страхових випадків.
• Страхові компанії та НБУ чітко заявили, що пріоритетом є дотримання зобов’язань перед клієнтами та збереження безперервності у роботі страхового бізнесу.
Чи є страховка ОСЦПВ обов’язковою в 2022 році?
Зміни правил гри на страховому ринку України, що відбуваються останній рік, не торкнулися "автоцивілки". Вона також є обов’язковою, її дії також регулюються Законом України "Про обов’язкове страхування автоцивільної відповідальності", реалізовувати поліси ОСАГО, як і раніше можуть тільки компанії, які є членами Моторного (транспортного) страхового бюро України.
Обробляючи запити користувачів і наших постійних клієнтів, ми бачимо які найбільш частіші запити на наш сайт за останні місяці. Тому наші практичні та юридичні поради, які ми вам даємо і користуються популярністю. Ми розміщуємо в цій статті ряд коротких відповідей, які звичайно більш детально висвітлені в окремих статтях нашого блогу. Так, наприклад, з цієї статті ви дізнаєтеся коротку відповідь на питання, що цікавить і якщо є кілька варіантів вирішення або ваша ситуація не стандартна, то прочитаєте окрему статтю. Тут відповіді на більшість питань про обов’язкове страхування автоцивільної відповідальності, вартості автостраховки і формуванні ціни на неї, ваші права та обов’язки, які регулюються законодавством.
Успіх будь-якої справи як у сімейному житті, так і в бізнесі залежить від надійного партнера. Від того, хто у скрутну хвилину не зникне з вашого життя, а надасть реальну допомогу, таку необхідну в даний момент. Спосіб вибору надійного партнера у кожного свій. Хтось повністю довіряє своїй інтуїції, хтось досвіду, знанням, знайомим тощо. Але є сфери життя, які маловідомі, і не завжди інтуїція та особистий досвід можуть допомогти. Наприклад, страхування. Його вигадали кілька століть тому для надання підтримки тим, хто втратив усе. Така послуга прижилася, виявилася ефективною та протягом століть удосконалюється, підлаштовуючись під нові аспекти життя. Наприклад, як поява літаків, ракет, автомобілів, нових захворювань тощо. Але незважаючи на всі зміни в житті, протягом усього часу, найголовнішим стрижнем страхування є надійний страховий партнер.
Розберемо теоретично і практично можливості на фінансовому ринку України з придбання найбільш дешевого поліса ОСЦПВ, але при цьому скомбінуєм дві умови , які ми вам радимо витримувати завжди. Ну і особливо зараз в період розпочавшогося страхопада, коли ряд страхових компаній самі здали свої ліцензії, а ще ряд мають призупипинені ліцензії регулятором -НБУ. І так ці 2 умови:
1) пошук найдешевшого варіанту;
2) впевненість в надійності компанії, виконанні вимог за нормативами платоспроможності та розкриття структури власності.
Так як ОСЦПВ - це договір страхування, який держава зобов’язує своїх громадян укладати і в разі невиконання вимоги, стягує штрафи, воно надало певним категоріям населення пільги. Законодавчо закріпивши їх умови, що всі страхові компанії зобов’язані виконувати.
Хакерська атака на МТСБУ
Моторне транспортне страхове бюро (МТСБУ) зазнало хакерську атаку з 13 на 14 січня: http://www.mtsbu.ua/ua/presscenter/news/167386/. МТСБУ, як об’єднання страховиків, які продають ОСЦПВ, має центральну базу даних (ЦБД), доступ до якої зараз не можливий. Тому продаж полісів автоцивілки онлайн тимчасово зупинено всіма інтернет ресурсами та сайтами- агрегаторами, у тому числі Britishinsurace.
Розберемо теоретично і практично можливості на фінансовому ринку України з придбання найбільш дешевого поліса ОСЦПВ, але при цьому скомбінуєм дві умови, які ми вам радимо витримувати завжди. Ну і особливо зараз в період розпочавшогося страхопада, коли ряд страхових компаній самі здали свої ліцензії, а ще ряд мають призупипинені ліцензії регулятором -НБУ. Крім того, ще ряд страхових компаній підуть з ринку з двох основних причин:
• не виконання нормативів платоспроможності,
• непрозорої структури власності.
І так ці 2 умови за нашою порадою:
1) пошук найдешевшого варіанту;
2) впевненість в надійності компанії, виконанні вимог за нормативами платоспроможності та розкриття структури власності.
Автостраховка - це фінансовий захист господаря транспортного засобу як від "пригод" на шосе, так і захист його фінансового стану і його сім’ї. Адже в Україні за 4 місяці за статистикою патрульної поліції кількість ДТП зросла на 23% і склала 55791. Кількість ДТП з травмами і загиблими склало 5988 випадків. Ремонт реально «золотий» і ви часто не готові до подібних витрат (особливо, коли провини вашої не було, а учасник ДТП хоче відсудити у вас велику суму). Почитайте наші практичні та юридичні абсолютно конкретні поради в нашій статті на цю тему: «Ліміти виплат по ОСЦПВ в Україні в 2020 році. Поради вам з визначення збитків при ДТП »-https: //britishinsurance.com.ua/ru/article/limiti-viplat-po-ostspv-v-ukraini-v-2020-rotsi-poradi-vam-schodo-viznachennya-zbitku -pri-dtp. Але це допоможе якщо страховка у вас є. Тому застрахуйте ваш автомобіль в Україні за місцем реєстрації: Київ, Харків, Одеса, Запоріжжя, Чернігів, Біла Церква або Чугуїв.
Всі водії, згідно до законодавства, забов’язані застрахувати свою цивільно-правову відповідальність, як власника наземного транспортного засобу. Регламентується все це як ПДР: правилами дорожнього руху ( перевірка наявності поліса), так і Законом України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Ми в нашому блозі Britishinsurace в 2020 році розповідали про прийняття рішення в Європі про початок впровадження швидкого онлайн-придбання, а також швидкого отримання клієнтом полісу страхування автоцивільної відповідальності Green Card. Тоді 14 червня 2019 року Генеральною Асамблеєю Ради Бюро "Зелена карта" було ухвалено рішення про зміну формату сертифікату. Національними Бюро різних країн було дозволено з 1 липня 2020 року перейти від існуючого досі у нас звичного сертифікату на "Зеленому бланку" до чорно-білого бланка з метою можливості роздрукування електронного сертифікату на звичайних принтерах. Не стало обов’язковим друк бланку лише страховою компанією. Страхувальник тепер може це робити самостійно. Все зроблено для зручності клієнта у сучасній обстановці пандемій та ризиків, пов’язаних із відвідуванням страхових компаній або їх агентів.
Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) можна сміливо назвати гарантом та контролером здійснення обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності або ОСЦПВ в Україні , надійний поліс якого можна придбати. страхування, відстеження їхнього фінансового стану, здійснення, у певних випадках, страхових виплат за "автоцивілкою".
Кому, за що і скільки виплачує Моторне бюро, спробуємо розібратися на прикладі його даних за 9 місяців 2021 року.
Сьогодні весь процес не простого механізму обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності автовласників регулюється законом, який був прийнятий в липні 2004 року, і звичайно ж за 17 років він сильно застарів і не відповідає новим реаліям. Тому як деякі страховики, так і їх регулятор - Національний банк України зараз дуже активно працюють над створенням нового документа, який значно збільшить захист потерпілих в ДТП. Крім того, в основу законопроекту закладаються норми міжнародної Директиви моторного страхування європейського союзу, а саме вільне ціноутворення, обов’язковість виплат, пряме врегулювання, виплати без зносу, виплати на СТО і т.д.
Для того щоб розібратися, як це відіб’ється на кожному власника поліса ОСЦПВ і потерпілих в ДТП розглянемо основні моменти майбутнього документа, які з дуже великою ймовірністю будуть діяти.
Закон України «Про національну поліції» в ст. 35 містить вичерпний перелік причин, за якими можуть зупинити ваш автомобіль. Однією з основних причин зупинки поліцією транспортного засобу, є порушення водієм Правил дорожнього руху (ПДР).
Розберемо варіанти ваших ризиків при зупинці вас поліцією при перевищенні швидкості. І в тому числі, якщо ви ще й забули або не маєте поліса ОСЦПВ.
НБУ продовжує повільно, але впевнено звільняти ринок від страхових компаній, яким стає неможливо існувати при нормальному регулюванні ринку. І якщо на першому етапі відхід з ринку страховиків був в основному добровільним, як компаній з міліарднимі преміями і мінімальними виплатами, так і невеликих не до капіталізованих компаній. Які якби не було серйозних вимог до нормативів, і жили б добре, обслуговуючи постійних клієнтів. Але фінансовий ринок це гроші, а страховий - це великі гроші, які платять клієнти за надію отримати їх сповна в разі надзвичайної ситуації, а значить, вони вимагають жорсткого контролю над рухом, збереженням, розподілом. Адже саме худущая це нездійснені надії і обіцянки.
За змістом електронний поліс ОСЦПВ не відрізняється від паперового. Обидва поліса мають QR-код. Найголовніша відмінність, про який потрібно сказати, паперовий поліс потрапляє в базу МТСБУ через деякий час, іноді це може обчислюватися і декількома днями, а електронний моментально після його онлайн оплати.
Нагадаємо, що поліс обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності власників транспортних засобів можна оформити в паперовому та електронному вигляді.
Слід зазначити, що за змістом електронний поліс автоцивілки не відрізняється від паперового і має таку ж юридичну силу. Обидва поліса мають QR-код. Основна відмінність - електронний поліс ОСЦПВ моментально реєструється в базу МТСБУ після його онлайн оплати, що дуже важливо, а паперовий поліс автоцивілки потрапляє в базу МТСБУ через деякий час, іноді це може обчислюватися і декількома днями.
Поліс формується в форматі PDF і має свій унікальний номер, і він відразу фіксується в базі МТСБУ. Після оплати електронного поліса автоцивілки, клієнт отримує його на електронну пошту, яку він вніс при онлайн оформленні поліса. Після укладення договору ОСЦПВ його дію можна перевірити на офіційному сайті МТСБУ за цим посиланням https://policy-web.mtsbu.ua
Перевірка відбувається або за номером автомобіля, або за номером поліса автоцивілки.
Розберемо все по порядку.
1. Як необхідно вчинити при зміні власника? Згідно Закону України «Про обов’язкове страхування цивільної відповідальності власників транспортних засобів» при зміні власника застрахованого автотранспортного засобу поліс ОСЦПВ зберігає юридичну силу до закінчення терміну дії укладеного договору. І в разі відчуження авто зі страховкою, права і обов’язки страхувальника за автоцивілки переходять до особи, до якого перейшло право власності. Звідси можна зробити висновок, що новий власник автомобіля може користуватися чинним полісом автоцивілки, який був укладений колишнім власником. Тут важливо домовитися з продавцем авто про не розірвання договору ОСЦПВ - і тоді поліс залишається чинним.
Страхування є таким же фінансовим інструментом, як, зокрема і банківська послуга з усіма наслідками, що випливають обов’язки та відповідальність сторін учасників процесу. Основна відмінність між ними, це один, тобто страховик, надає страхову послугу, в той час як страхувальник її набуває.
Юридичне тлумачення страховика.
Юридично: страховиками можуть виступати тільки юридичні особи, у формі акціонерних товариств, які мають ліцензію на здійснення страхової діяльності та є членами Моторно-транспортного (страхового) бюро України (МТСБУ). Можна сказати, продавець на страховому ринку. При цьому продавцем може бути тільки юридична особа яка має ліцензію, покупцем юридичні та фізичні особи незалежно від роду діяльності, місця проживання тощо.
Обов’язкове страхування відповідальності власників наземних транспортних засобів на сьогоднішній день є найбільш масовим видом страховки, яку держава зобов’язала мати своїм громадянам і за її відсутність застосовується покарання у вигляді штрафних санкцій. У зв’язку з такою масовістю, а також соціальним характером ОСАГО все, що її стосується, від формування ціни до виплати відшкодування регулюється окремим однойменним законом. Саме в ньому закріплено, що цим видом страхування можуть займатися страхові компанії, які є членами Моторного (транспортного) страхового бюро України, діяльність якого також регламентується нормативними актами.
Регулятор страхового ринку України - Національний банк України, вступивши в права, схоже, завершив термін ознайомлення і почав наводити на ринку порядок.
НБУ вже неодноразово зазначав, що на відміну від ринку страхування життя, на якому ситуація стабільна і прогнозована (на 7 компаній припадає 96% платежів ринку), ринок ризикового страхування вимагає більш посиленого контролю через проблеми з фінансовим станом компаній . На першому етапі вивчення ринку було відразу виявлено 46 страховиків фінансовий стан яких не відповідає нормативним вимогам. Список компаній не був оприлюднений, але можна спрогнозувати, що це в основному ризикові страховики. А значить, саме їх кількість може до кінця року значно скоротитися.
Наступного тижня British Insurance виповнюється рік з моменту запуску сайту-агрегатора в режим постійної роботи. Ми як британський сервіс продажу електронних полісів страхування авто і інших страхових продуктів від групи на чолі з брокером Ллойда Oakeshott Insurance Consultants Ltd (Лондон) і Оукшотт Британського Страхового Агентства в Україні представляємо найбільший, надійний і організований ринок в світі -Ллойд. І для нас важлива довіра до нас, яке росте від місяця до місяця.
Відразу потрібно зазначити, в законодавстві України ні де не йдеться про транзитні номери. У період цього використовується поняття «тимчасово зареєстрований транспортний засіб». Але для простоти будемо використовувати поняття транзитні номери. Червоні транзитні номери встановлюють на автомобілі і мотоцикли відразу після зняття їх з обліку. Максимальний термін дії транзитних номерів в Україні становить три місяці, але бажано уточнити цю інформацію в сервісних центрах МВС. Після того, як це термін минув власник транспортного засобу повинен в обов’язковому порядку поставити його на облік і отримати постійний державний номер.
Дуже важливо вказати всі дані при оформленні поліса ОСЦПВ правильно, щоб потім не було питань зі страхової компанії при настанні страхового випадку. Одним з таких параметрів є і місце реєстрації автомобіля.
Розберемо це на конкретних випадках.
Трохи менше року тому в Україні почав працювати мобільний додаток "ДІЯ", визнане врятувати населення від бюрократії, тривалого ходіння по кабінетах, простоювання в чергах і всіх інших мало приємних дій.
Якщо говорити про основний перевагу цього сервісу запущеного в рамках програми "Країна в смартфоні" для автовласників, то-це зручність. Не треба, сідаючи в машину постійно пам’ятати, чи взяв барсетку з документами або переклала документи в нову сумочку. Тепер і водійське посвідчення, техпаспорт на машину є в смартфоні, а його вже точно не забудеш. І найголовніше ці електронні документи визнаються патрульної поліцією та іншими державними структурами.
Історія впровадження електронних продажів ОСЦПВ. Моторне транспортне страхове бюро України (МТСБУ) успішно до 2018 року фінансувало проект з розвитку електронних продажів полісів автоцивілки, використовуючи досвід країн Євросоюзу. Це була цікава і плідна робота президії МТСБУ.
У цій статті розглянемо, що потрібно робити, якщо Ви втратили поліс. Для початку нагадаємо, що наявність страхового поліса є обов’язком для водія. Водій автотранспортного засобу несе відповідальність за керування автомобілем без поліса автоцивілки згідно чинного законодавства. Не всі водії хочуть оформляти поліс ОСЦПВ.
Про те, як придбати, поліс обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності або ОСЦПВ написано багато, а ось в тому чи можливо розірвати договір з якої причини і на яких умовах спробуємо розібратися.
Відповідно до Закону України про обов’язкове страхування автоцивільної відповідальності причіп є транспортним засобом, а отже підлягає страхуванню як і автотранспорт за яким він їде. Отже, якщо ви їздите на машині з причепом, то повинні мати...
Давайте, разом розберемося в цьому питанні, щоб не було різних тлумачень. І почнемо з того, що розглянемо, в яких випадках поліція має право зупиняти водія.
Зазвичай через півтора місяці після закінчення кварталу Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) підводить підсумки роботи його членів - 48 страхових компаній (СК), які продають ОСАГО. Ці компанії здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Є цілий ряд параметрів, які дозволяють проаналізувати роботу кожної СК і винести оцінку.
Це питання часто цікавить автовласників при купівлі або продажу підтриманого автотранспорту, а також в разі відчуження автотранспорту, смерті власника або припинення діяльності юридичної особи, на балансі якого знаходився транспортний засіб.
Відповідь на це питання дає Закон України "Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів". Який говорить, що поліс ОСЦПВ є дійсним до закінчення зазначеного в ньому терміну і після переоформлення власності на автомобіль
Напевно немає не однієї галузі економіки та життя людей, які б не торкнулася ситуація склалася з коронавірусів. Змінюються плани, пріоритети, прогнози, змінюється уклад життя, звички, поведінку і т.д. Одні напрямки такі як IT, онлайн продажу активно ростуть, інші такі як туризм, транспорт несуть катастрофічні збитки.
Ціна будь-якого товару або послуги формується з різних складових: витрати на виробництво, транспортування, реалізацію, комунальні і т.д.
Обов’язкове страхування автоцивільної відповідальності власників автотранспорта - це фінансова послуга ціна за яку за кожного клієнта формується окремо.
Поліс обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності є фінансовим документом, який гарантує грошову виплату, а значить, при його оформленні потрібні документи засвідчують як водія, так і автотранспорт.
Яка страховка є обов’язковою і на підставі чого.
Всі водії, згідно із законодавством, зобов’язані застрахувати свою цивільно-правову відповідальність, як власника наземного транспортного засобу згідно Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів».
Мати поліс обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності необхідно всім транспортним засобам, вірніше їх власникам. І це не залежить від того мотоцикл це або багатотонна фура, зареєстровано в Україні або за кордоном. Штраф однаковий для всіх.
У наш час змінами нікого не здивуєш, вони всюди: в політиці, економіки, життя і т.д. Ось і страховий ринок України зараз перебуває на порозі нового життя. У найближчі рік-два він зміниться до невпізнання, про що свідчать заяви його нового регулятора Національного банку України.
Виконуючи план розвитку нашого ресурсу, ми запустили і головну сторінку British Insurance з якої здійснюється вхід до всіх основних продуктів і сервісів нашого сайту - агрегатора. Звідси ви маєте легкий доступ до сторінок, які містить інформацію про страхові компанії(СК), які ми відбираємо за спеціальною методикою і про яку писали у статтях, які розміщені в нашому новинному контенті в блозі нашого сайту.
Пряме врегулювання страхових подій при ДТП -це з одного боку дуже зручно, з іншого зараз часто не реально, пояснимо чому.
Історія і суть прямого врегулювання.
Наші співробітники часто спілкуються з клієнтами по телефону і нам задають багато питань про електронне ОСАГО: як рухаються гроші при оплаті, як вибрати страхову компанію, надійний чи електронний поліс?
Юридична компанія Crowe Mikhailenko і Oakeshott British Insurance Agency (обидва Київ) уклали меморандум про партнерство, повідомляється в прес-релізі страхового агентства.
КАСКО та ОСЦПВ це такі два основні види страхування транспортних засобів в цьому їх напевно єдина схожість, а ось відмінностей значно більше. І починаються вони навіть з назви оскільки КАСКО це термін, який не має розшифровки.
Не дивлячись на всі заклики влади бути пильним на автодорогах України, дотримуватися правил, не перевищувати швидкості кількість ДТП в країні не зменшується.
Кількість електронних договорів обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ) за січень-липень 2020 року склало 1,64 млн полісів, повідомило на своїй сторінці в Facebook Моторне транспортне страхове бюро України (МТСБУ).
Вартість міжнародного сертифікату страхування цивільної відповідальності перед третіми особами, обов’язкова наявність якого повинно бути у виїжджаючих за кордон власників транспортних засобів.
У перекладі з французької франшиза - це пільга. Тобто це те, що може зробити будь-який страховий поліс, в тому числі і ОСАГО, дешевшим. Наскільки це реально і як це відбувається спробуємо розібратися.
Довіра до електронних договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності автовласників за 6 місяців 2020 року збільшилася в 3,2 рази в порівнянні з аналогічним періодом роком раніше.
За цей період на сайтах-агрегаторах таких як British Insurance - https://britishinsurance.com.ua/osago, на сайтах страхових компаній та інших електронних носіях було придбано понад 1,3 мільйона полісів автоцивілки.
Сума страхових платежів за такими договорами склала майже 1,120 мільярдів гривень, що в 3,8 рази більше, ніж за 6 міс. 2019 року.
У вересні минулого року Верховна Рада України прийняла закон про ліквідацію з 1 липня 2020 року Національної комісії з регулювання ринків фінансових послуг передачі контролю за страховими компаніями, кредитними спілками, ломбардами та фінансовими компаніями в Національний банк України та за пенсійними фондами, компаніями з управління активами до Комісії по цінних паперах.
Обов’язкове страхування автоцивільної відповідальності власників транспортних засобів або коротше ОСЦПВ - це те, що допоможе уникнути витрат, іноді значних, враховуючи вартість ремонту і запчастин, у разі якщо ви втратили пильність на дорозі в результаті втоми, напруженого мислення або несподіваного дзвінка і т. д.
Ніщо так не стимулює дотримання будь-яких правил як покарання фінансовими втратами. І чим вони істотніші, тим більше дисциплінованою стає людина. Так вже ми влаштовані.
Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) оприлюднило на сайті оцінку діяльності страхових компаній, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ).
Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) з 16 травня 2020 року вводить нові тарифи на поліси "Зелена карта" для тих, хто виїжджає за кордон на автотранспорті.
Міжнародний сертифікат страхування автоцивільної відповідальності "Зелена картка", без якого неможливо в’їхати в іншу країну, з 1 липня 2020 року змінить зовнішність ставши не тільки зеленого кольору, але і білого.
Обов’язкове страхування автоцивільної відповідальності все більше переходить в електронний формат. Крім того, що щомісяця збільшується кількість електронних полісів ОСЦПВ, які можна придбати на сайтах агрегаторах таких як British Insurance, так і на сайтах страховиків , з’явилася ще одна можливість оперативно перевірити дійсність купленого поліса. Ми розповідали раніше як це робити за допомогою сайту МТСБУ.
Відтепер водійське посвідчення, свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу і дійсність поліса ОСЦПВ можна перевірити в державному мобільному додатку "Дія".
Перевірити страховий поліс ОСЦПВ можна за допомогою QR-коду техпаспорта. Інформація зчитується через будь-який смартфон, в якому встановлено програму "Дія".
МВС переносить запуск системи автоматичної фотовідеофіксації дорожнього руху через карантинні обмеження.
Нагадаємо, 12 березня 2020 МВС України презентувало пілотний проект системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі, яка повинна була заробити в штатному режимі у Києві та області вже 1 травня.
Заклик керівництва країни в період карантину перебувати вдома і виходити або виїжджати тільки при необхідності придбати продукти чи ліки не вплинула на скорочення Дорожньо-транспортних пригод і постраждалих в них як автовласників, так і інших учасників поїздок.
Пандемія справила величезний вплив не тільки на економіки багатьох країн, але і на поведінку людей, їх спілкування, дії. Ця непередбачувана ситуація дала різкий поштовх переходу на онлайн спілкування, онлайн ведення бізнесу, онлайн життя. Тобто, те до чого б світ прийшов через десятиліття, відбулося за кілька місяців. Перебуваючи на карантині люди зіткнулися з тим, що єдиною можливістю, наприклад, придбати поліс автоцивілки, продукти або ліки, не піддаючи своє здоров’я ризику, можна тільки шляхом покупки онлайн. І це тільки початок.
За попередніми оцінками Моторного (транспортного) страхового бюро України карантин, оголошений в Україні, щоб уникнути поширення COVID-19, не вплинув на укладення нових договорів обов’язкового страхування автоцивільної відповідальності (ОСЦПВ) або їх пролонгації. Основна причина полягає в тому, що цей вид страхування є обов’язковим і ніякі форс-мажорні обстоятельна не є підстава їздити без автоцивілки.
Продажі нових легкових автомобілів в перший тиждень квітня скоротилися на 64% в порівнянні з першим тижнем березня (коли ще не діяв карантин), повідомляє AUTO-Consulting.
Оснащений мотором транспортний засіб, зареєстрований в Німеччині, підлягає обов’язковому страхуванню відповідальності перед третіми особами - аналог нашої "автоцивілки". Без страховки ніяких номерів на машину в Німеччині отримати неможливо.
Протягом трьох робочих днів, з моменту аварії зателефонуйте в страхову компанію, чий е-поліс ви придбали і компанію винуватця ДТП, повідомте про подію і уточніть процедуру врегулювання в умовах карантину.
Міжнародне рейтингове агентство Moody’s переглянуло прогноз зниження продажів легкових автомобілів на світовому ринку в поточному році до 14% з очікуваних у лютому 2,5% через посилення негативного впливу поширення COVID-19.
Більше 80% виплат страхового відшкодування за договорами обов’язкового страхування цивільної відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ) закріплений законом термін до 90 днів (включно) в жовтні-грудні 2019 року здійснювали 11 страхових компаній, повідомляється на сайті Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ).
Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) оприлюднило на сайті оцінку діяльності страхових компаній, що здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ), за 2019 рік.Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) оприлюднило на сайті оцінку діяльності страхових компаній, що здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ), за 2019 рік.
Міністерство внутрішніх справ маэ намір з 1 травня поточного року запустити в штатному режимі роботу системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в Києві і в Київській області, і хотіло б за п’ять років знизити смертність на дорогах по всій країні вдвічі, повідомив заступник міністра внутрішніх справ України Антон Геращенко.
Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг), в серпні 2019 року-січні 2020 отримала 2,292 тис. звернень та скарг на роботу страхових компаній, що на 7,91% (168 скарг) більше, ніж за аналогічний період 2018 і 2019 років, повідомляється на сайті регулятора.
Українці за січень-лютий поточного року поставили на облік 61 тис. Привезених з-за кордону б / у легкових авто, що майже в 4,4 рази перевищило продажі нових машин (14 тис. од.), повідомив "Укравтопром".
Підготовка до введення в Україні автоматичної фотовідеофіксації порушень правил дорожнього руху повністю завершена, після її запуску вона півтора місяці буде працювати в режимі інформування.
Страхові компанії-члени Моторного (транспортного) страхового бюро України в 2019 році зібрали 5,089 млрд грн., що на 13,46% більше, ніж роком раніше, повідомив на XVІ Міжнародній Карпатській страховій конференції генеральний директор Бюро Володимир Шевченко.
Національний банк України (НБУ) розглядає питання про введення такого поняття, як фінансовий консультант, таку пропозицію зробив ринок страхування життя в підготовленій концепції розвитку ринку (Стратегія розвитку лайфового ринку до 2040 року ІФ).
Розгляд скарг споживачів не є пріоритетом для страхових компаній, тільки 39% з них мають єдиний реєстр скарг. Такі дані були виявлені в ході першого дослідження практики врегулювання українськими страховими компаніями скарг споживачів.
В електронному кабінеті водія на сайті e-driver.hsc.gov.ua і на урядовому порталі kmu.gov.ua в розділі "Електронні послуги" з’явилася нова безкоштовна послуга - "Управління належним користувачем"
Автостраховка - це фінансовий захист господаря транспортного засобу як від "пригод" на шосе, так і захист його фінансового стану і його сім’ї. Адже в Україні за 9 місяців в дорожньо-транспортних пригодах (ДТП) травмовано 25 082 українців і загинули понад 2,3 тис. осіб.