За даними МТСБУ, високі показники за всіма основними критеріями (загальна оцінка діяльності, якість врегулювання збитків, рівень скарг від потерпілих) на кінець минулого року отримали 24 страхові компанії, що відповідає за показник за дев'ять місяців 2019 роки): "Альфа Страхування", ARX, "Арсенал Страхування", "АСКО-Донбас-Північний", "ВУСО", "Гарантія", "Гардіан", "Глобал Гарант", "Експрес Страхування ", " Інтер-Поліс ", "Княжа Віена Іншуранс Груп ", "Країна ", "Кредо ", "Міжнародна страхова компанія ", "Мотор-Гарант ", "Оберіг ", "Оранта ", "Оранта-Січ ", "Скарбниця", СГ "ТАС", "Українська страхова група", "Універсальна", "УПСК", "Харківська муніципальна страхова компанія".
За інформацією бюро, низьку оцінку якості врегулювання страхових випадків продемонстрували "АСКА", "Граве Україна", "Мега-Гарант", "Український страховий стандарт".
Низьку оцінку за показником "рівень скарг від потерпілих і страхувальників" мають "АСКА", "Омега", "Український страховий стандарт", Юнівес ".