МТСБУ констатує скорочення скарг на страховиків-членів Бюро у III кв. Поради вам по вибору компанії

Зазвичай через півтора місяці після закінчення кварталу Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) підводить підсумки роботи його членів - 48 страхових компаній (СК), які продають ОСАГО.  Ці компанії здійснюють обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам.  Є цілий ряд параметрів, які дозволяють проаналізувати роботу кожної СК і винести оцінку.

Показник за скаргами клієнтів.

За 3-й квартал цього року надійшло 328 скарг від постраждалих і страхувальників на дії страхових компаній-членів МТСБУ, що на 48 скарг менше, ніж в попередньому кварталі, і на 72 скарги менше, в аналогічному періоді 2019 року.

МТСБУ повідомляє, що тренд до зниження кількості скарг тримається весь поточний рік.  Рівень скарг в третьому кварталі вперше за тривалий час становить менше 1% (0,91%), що на 0,25% п.п.  менше, ніж в попередньому кварталі.

 Рівень скарг = (кількість скарг / кількість оплачених вимог) х100%.  Кількість оплачених вимог страховою компанією - це показник всіх врегульованих і сплачених страхових випадків.  Небажано страхуватися в тій компанії, у якої цей показник більше 1%.

При цьому Моторне бюро повідомляє, що найвищий рівень скарг зафіксовано у страхових компаній "Омега" (9,8%), "Мега-Гарант" (5%) і "АСКА" (5%).

Кілька років тому Президія МТСБУ впровадила звітність, яку назвали «світлофором» і яка наочно для наших громадян відображала оцінку СК як за скаргами, так і якістю врегулювання справ клієнтів, а саме оплати їх збитків після ДТП.

Ось він за 3 квартал цього року.

 

 Коли ви вибираєте компанію і зайшли в калькулятор -зайдіть і подивіться її оцінки, натиснувши на копку «Детальніше»

 

 

Середній термін врегулювання.

Середній термін врегулювання страхових вимог за заподіяну майну шкоду, заявлених по ОСАГО, в липні-вересні 2020 року склав 73 дня (для вимог, врегульованих в термін до 365 днів).  При цьому він скоротився на 4 дні в порівнянні з попереднім кварталом, а це значить, що більшість СК стали платити швидше.

В системі прямого врегулювання збитків (ПВЗ) середній термін врегулювання склав 40 днів.  Він теж став на три дні менше, ніж у другому кварталі.

Частки вимог, врегульованих в термін до 60 днів і до 90 днів.

Ці 2 показника ми наводимо для кожної СК зі звітності Моторного бюро.  А ось показники по ринку:

 • Частка вимог, врегульованих в термін до 60 днів з дати ДТП стала 57,7%

 • Частка вимог, врегульованих в термін до 90 днів з дати ДТП стала 73,9%.

Тому, коли ви обираєте у нас страхову компанію -зверніть увагу на ці показники.  Якщо вони вище цих двох параметрів - вам заплатять швидко в разі ДТП.

Зі звіту МТСБУ також видно, що в першу десятку страховиків за показником частки вимог, врегульованих до 60 і до 90 днів з дати ДТП в третьому кварталі увійшли такі наші партнери, яких ми відібрали за нашою методикою:

  "Мотор-Гарант" - 92,9% і 92,9% відповідно,

  "ВУСО" - 84,3% і 89,1%,

 "АРКС" - 76,7% і 85,3%,

  "УНІКА" - 76,5% і 83,5%,

 "Інтер-Поліс" - 81,1% і 83,3%,

 "АСКО-Донбас Північний" - 72,6% і 82,4%.

  А ряд СК за інформацією МТСБУ, такі як УАСК "АСКА" врегулює в термін до 60 днів всього лише - 9,1% справ виплат по ОСАГО, в 90 днів - всього лише 15,9%, СК "ОМЕГА" - 11,2  % і 36,1% відповідно, "Альфа-Гарант" - 15,1% і 60,3%, "Юнівес" - 12% і 26%.

Лідерами за кількістю укладених договорів залишилися з попереднього кварталу - НАСК "Оранта", СГ "ТАС" і "УПСК".  Лідерами за кількістю врегульованих вимог постраждалих є СГ "ТАС", НАСК "Оранта", "УПСК".

І ось розглянувши ці показники, коли ви, ввівши параметри авто в калькуляторі, натиснете «British Insurance рекомендує» - отримуєте вибір кращих компаній за нашою методикою.

На нашому сайті British Insurance https://britishinsurance.com.ua/osago вам легко буде отримати поради та підказки та вибрати відповідну вам компанію з ціною і умовами.

Зазвичай через півтора місяці після закінчення кварталу Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) підводить підсумки роботи його членів - 48 страхових компаній (СК), які продають ОСАГО.  Ці компанії здійснюють обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам.  Є цілий ряд параметрів, які дозволяють проаналізувати роботу кожної СК і винести оцінку.

Показник за скаргами клієнтів.

За 3-й квартал цього року надійшло 328 скарг від постраждалих і страхувальників на дії страхових компаній-членів МТСБУ, що на 48 скарг менше, ніж в попередньому кварталі, і на 72 скарги менше, в аналогічному періоді 2019 року.

МТСБУ повідомляє, що тренд до зниження кількості скарг тримається весь поточний рік.  Рівень скарг в третьому кварталі вперше за тривалий час становить менше 1% (0,91%), що на 0,25% п.п.  менше, ніж в попередньому кварталі.

 Рівень скарг = (кількість скарг / кількість оплачених вимог) х100%.  Кількість оплачених вимог страховою компанією - це показник всіх врегульованих і сплачених страхових випадків.  Небажано страхуватися в тій компанії, у якої цей показник більше 1%.

При цьому Моторне бюро повідомляє, що найвищий рівень скарг зафіксовано у страхових компаній "Омега" (9,8%), "Мега-Гарант" (5%) і "АСКА" (5%).

Кілька років тому Президія МТСБУ впровадила звітність, яку назвали «світлофором» і яка наочно для наших громадян відображала оцінку СК як за скаргами, так і якістю врегулювання справ клієнтів, а саме оплати їх збитків після ДТП.

Ось він за 3 квартал цього року.

 

 Коли ви вибираєте компанію і зайшли в калькулятор -зайдіть і подивіться її оцінки, натиснувши на копку «Детальніше»

 

 

Середній термін врегулювання.

Середній термін врегулювання страхових вимог за заподіяну майну шкоду, заявлених по ОСАГО, в липні-вересні 2020 року склав 73 дня (для вимог, врегульованих в термін до 365 днів).  При цьому він скоротився на 4 дні в порівнянні з попереднім кварталом, а це значить, що більшість СК стали платити швидше.

В системі прямого врегулювання збитків (ПВЗ) середній термін врегулювання склав 40 днів.  Він теж став на три дні менше, ніж у другому кварталі.

Частки вимог, врегульованих в термін до 60 днів і до 90 днів.

Ці 2 показника ми наводимо для кожної СК зі звітності Моторного бюро.  А ось показники по ринку:

 • Частка вимог, врегульованих в термін до 60 днів з дати ДТП стала 57,7%

 • Частка вимог, врегульованих в термін до 90 днів з дати ДТП стала 73,9%.

Тому, коли ви обираєте у нас страхову компанію -зверніть увагу на ці показники.  Якщо вони вище цих двох параметрів - вам заплатять швидко в разі ДТП.

Зі звіту МТСБУ також видно, що в першу десятку страховиків за показником частки вимог, врегульованих до 60 і до 90 днів з дати ДТП в третьому кварталі увійшли такі наші партнери, яких ми відібрали за нашою методикою:

  "Мотор-Гарант" - 92,9% і 92,9% відповідно,

  "ВУСО" - 84,3% і 89,1%,

 "АРКС" - 76,7% і 85,3%,

  "УНІКА" - 76,5% і 83,5%,

 "Інтер-Поліс" - 81,1% і 83,3%,

 "АСКО-Донбас Північний" - 72,6% і 82,4%.

  А ряд СК за інформацією МТСБУ, такі як УАСК "АСКА" врегулює в термін до 60 днів всього лише - 9,1% справ виплат по ОСАГО, в 90 днів - всього лише 15,9%, СК "ОМЕГА" - 11,2  % і 36,1% відповідно, "Альфа-Гарант" - 15,1% і 60,3%, "Юнівес" - 12% і 26%.

Лідерами за кількістю укладених договорів залишилися з попереднього кварталу - НАСК "Оранта", СГ "ТАС" і "УПСК".  Лідерами за кількістю врегульованих вимог постраждалих є СГ "ТАС", НАСК "Оранта", "УПСК".

І ось розглянувши ці показники, коли ви, ввівши параметри авто в калькуляторі, натиснете «British Insurance рекомендує» - отримуєте вибір кращих компаній за нашою методикою.

На нашому сайті British Insurance https://britishinsurance.com.ua/osago вам легко буде отримати поради та підказки та вибрати відповідну вам компанію з ціною і умовами.