Кількість скарг на страховиків за 6 міс. збільшилася майже на 8% - Нацкомфінпослуг

Національна комісія, що здійснює держрегулювання у сфері ринків фінансових послуг (Нацкомфінпослуг), в серпні 2019 року-січні 2020 отримала 2,292 тис. звернень та скарг на роботу страхових компаній, що на 7,91% (168 скарг) більше, ніж за аналогічний період 2018  і 2019 років, повідомляється на сайті регулятора.

Лідерами за кількістю скарг, що надійшли, згідно з даними комісії, стали УАСК "АСКА" (152, довиплачено 3,05 млн грн), СК "Ю.Ес.Ай." (124, довиплачено 26,77 млн. ​​грн.) .СК "Омега"  (89, довиплачено 1,85 млн. грн.), НАСК "Оранта" (101, довиплачено 1,14 млн. грн.)

За даними Нацкомфінпослуг, на ці компанії за вказаний період в цілому надійшло 466 скарг.  Загальний обсяг виплат страхових відшкодувань за підсумками розгляду звернень склав 34,91 млн. грн.

В цілому загальний обсяг виплат страхового відшкодування страховими компаніями за підсумками розгляду комісією звернень за вказаний період склав 55,48 млн. грн.

Новини по темі: