Основні показники діяльності страховиків – членів МТСБУ за ОСЦПВ за 1-й квартал

Моторне (транспортне) страхове бюро України (МТСБУ) оприлюднило на сайті оцінку діяльності страхових компаній, які здійснюють обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВ), за січень-березень 2020 року.

Терміни врегулювання вимог

 75,2% страхових вимог по обов'язковому страхуванню автоцивільної відповідальності (ОСАЦВ) у січні-березні 2020 року врегульовуються у термін до 90 днів (вимога закону про ОСЦПВ) і 62,4% у термін до 60 днів, наголошується в прес-релізі Моторного (транспортного) страхового бюро України

МТСБУ повідомляє, що лідерами за цим показником стали страхові компанії "Оберіг", ст "Гарантія", "АСКО-Донбас Північний", СК "ВУСО", "Міжнародна страхова компанія", "Інтер-Поліс", "Оранта-Січ","Global Garant", ARX, Княжа " VIG”.

Середній термін врегулювання страхових вимог за шкоду, заподіяну майну в 1 кварталі 2020 року склав 69 днів, скоротившись на 1 день у порівнянні з 4 кв. 2019 і на 21 день -1 кв. 2019 року. В рамках системи прямого врегулювання збитків середній термін отримання виплати становить 41 день, зменшившись на 6 днів порівняно з 4 кв. 2019 року і 7 днів з аналогічним періодом роком раніше.

"Незважаючи на кризові явища, викликані пандемією і карантином, страховики ОСАЦВ продовжують сумлінно та своєчасно виконувати зобов'язання перед потерпілими в ДТП. Залишається актуальним питання скарг на страховиків. Ми хочемо поступово звести нанівець скарги, пов'язані з затримкою компенсації за збиток, заподіяний в ДТП, яких найбільше надходить в МТСБУ. Бюро зараз працює над впровадженням системи розгляду скарг на страховиків ОСАЦВ ("омбудсмен по ОСАГО". Зробимо цю послугу для постраждалих безкоштовною, надаючи можливість вирішити проблему оперативно, без зайвих юридичних та судових витрат", - відзначає генеральний директор МТСБУ Володимир Шевченко, слова якого наводяться в прес-релізі.

З 48 членів Моторного бюро по трьом критеріям оприлюднені дані 47 страхових компаній. Із-за недостатності статистичних даних не представлена інформація по СК "Український страховий стандарт".

Основні показники діяльності

 Високі показники за всіма основними критеріями (загальна оцінка діяльності, якість врегулювання збитків, рівень скарг від потерпілих) на кінець першого кварталу 2020 року отримали 26 страхових компаній (на кінець 2019 р. -24 компанії). А саме: ARX, "Арсенал Страхування", "АСКО-Донбас-Північний", "Брокбізнес", "Вусо", "Гарантія", "Гардіан", "Експрес Страхування", "Європейський страховий альянс", "Інтер-Поліс", "Княжа Віена Іншуранс Груп", "Країна", "Кредо", "Оберіг", "Оранта", "Оранта-Січ", "Саламандра","Скарбниця", СГ "ТАС", "Українська страхова група", "Універсальна", "Уніка", "УПСК","УТСК", "Харківська муніципальна страхова компанія", "Ю. Бі.Ай.-КООП".

За інформацією бюро, низьку оцінку якості врегулювання страхових випадків продемонстрували "АСКА", "АСКО-Медсервіс", "Граве-Україна".

Стан з скаргами на страховиків

 МТСБУ зазначає, що за перший квартал поточного року було отримало 430 скарг від потерпілих і страхувальників на дії страхових компаній, що на 77 більше , ніж у попередньому 4-м кв. 2019.

У прес-релізі наголошується, що незважаючи на це, рівень скарг виріс незначно: 1,16% у 1 кв. 2020 проти 0,93% за попередній квартал. Найвищий рівень скарг зафіксовано на страхову компанію "Омега" (17,7%).

Жодної скарги не надходило на роботу таких страховиків як "Граве Україна", "Гарантія", "Інтер-Поліс", СК "Колоннейд Україна","АСКО-Медсервіс", "Мотор-Гарант", "Ван Клік", "Експрес –страхування".

Низьку оцінку за показником "рівень скарг від потерпілих і страхувальників" мають "АСКА", "Евроинс Україна", "Мега-Гарант", "Омега", "Ю Ес.Ай", Юнівес".

Як бачите, дуже важливо, що у наших українських клієнтів є такі консультанти, як ми з нашим Британським сервісом British Insurance , тому що з 48 компаній високі оцінки мають 26 з них, а кілька компаній, які активно торгують електронними полісами мають або погані, або насторожучі показники. Тому ми і розробили методику відбору страховиків по ряду об'єктивних показників, щоб убезпечити вас.

Адже ми знаємо всі параметри, за якими оцінюється страхова компанія в Україні з точки зору МТСБУ (швидкість виплат, рівень скарг і т. д.) і намагаємося вберегти вас від покупки поліса, який може виявитися пустушкою і не покриє серйозні витрати за можливі збитки.

Але якщо все ж труднощі у вас виникнуть – ми обов'язково допоможемо вам.

Новини по темі: