ОСЦПВ в Україні зростає, "Зелена карта" падає

Напевно немає не однієї галузі економіки та життя людей, які б не торкнулася ситуація склалася з коронавірусів.  Змінюються плани, пріоритети, прогнози, змінюється уклад життя, звички, поведінку і т.д.  Одні напрямки такі як IT, онлайн продажу активно ростуть, інші такі як туризм, транспорт несуть катастрофічні збитки.

Продажі в сегменті "Зелена карта"

Люди майже перестали подорожувати, до мінімуму скоротилися закордонні відрядження, стало небезпечним просто відвідувати рідних та близьких.  Це і стало основною причинно різкого скорочення в сегменті міжнародного обов'язкового страхування автоцивільної відповідальності "Зелена карта", як в кількості договорів, так і зібраних страховиками премій.

За даними Моторного (транспортного) страхового бюро України (МТСБУ), в січні-вересні 2020 страховики в цьому напрямку недоотримали 32,14% в порівнянні з аналогічним періодом 2019 року., Зібравши 893 млн грн.  Крім того кількість укладених договорів "Зелена карта" за цей період впало на 45,28% - до 460,7 тис. При цьому на 10,44%, до 4,601 тис. Зросла кількість вимог по виплатах відшкодувань за шкоду завдану нашими водіями в ДТП  за кордоном.  А розмір відшкодувань, сплачених українськими страховими компаніями за вимогами, зріс на 18,49% - до EUR13,267 млн.

Продажі полісів ОСЦПВ

Що стосується рідного брата "Зеленої карти" - внутрішнього обов'язкового страхування автоцивільної відповідальності, то, незважаючи на ситуацію, що склалася, тут спостерігається зростання - мінімальний за кількістю укладених договорів 3,06% і нормальний за зібраними преміями 23,46%.

За даними МТСБУ за 9 міс.  було укладено 6,3 млн. договорів ОСАГО, майже на 4,6 млрд грн.

Виплатили страховики за своїх клієнтів постраждалим в ДТП за дев'ять місяців 2,013 млрд грн, що на 10,52% більше ніж за січень-вересень роком раніше.  З них виплати з використанням "європротоколу" виросли на 9,89%.  Як бачимо цей спосіб врегулювання ДТП все більш стає популярним і не тільки через економію часу, але і за рахунок зекономлених на штрафах коштів, а це ні багато ні мало понад 16 млн грн за 2019 рік.

Проведений Моторним бюро аналіз структури всіх виплат по ОСАГО за підсумками минулого року і першого півріччя поточного, показав, що тільки 7-8% виплат загальної кількості виплат по європротоколу перевищують 50 тис. грн, 90% виплат становлять менше 30 тис. грн.

На сьогоднішній день за допомогою європротоколу оформляється третину ДТП, це дуже мало вважають в МТСБУ.  Необхідно досягти в 50-70%, оскільки використання європротоколу приносить істотну користь: скорочується кількість дорожніх "пробок", економиться час кожного учасника дорожнього руху, а також державні кошти, що йдуть на адміністративну роботу поліції та судів.  А що таке затори, жителі особливо великих міст знають добре.  Це щоденне стихійне лихо вранці і вечорів вже стає нормою.

Розрахувати вартість ОСЦПВ та ДЦВ

Розрахувати вартість ОСЦПВ та ДЦВ

Розрахувати тут вартість ОСЦПВ та ДЦВ

За держ. номером
За параметрами авто
Cтрахові компанії, які ми відібрали по методиці Британської надійності
не використовуйте поле, якщо авто тільки зареєстроване
Авто на єврономерах
Є ліцензія таксі
У мене є пільги

Зі знижкою до 22% 

Авто на єврономерах
Є ліцензія таксі
У мене є пільги
Авто на єврономерах
Є ліцензія таксі
У мене є пільги

Зі знижкою до 22% 

Авто на єврономерах
Є ліцензія таксі
У мене є пільги

Вказуйте правильне місце реєстрації власника ТЗ – страхова компанія не зареєструє поліс з невірно вказаним населеним пунктом

Проблема заторів в Києві і обласних центрах

Згідно з рейтингом нідерландської компанії TomTom за підсумками минулого року Київ з населенням близько 4 млн чоловік зайняв за складністю і силі заторів 12-е місце в світі і третє - в Європі.  Тільки такі мегаполіси як Москва і Стамбул, з населенням, значно більшій за 10 млн чоловік, мають більш проблемний дорожній трафік.

Крім того в Топ-30 міст світу з наймасштабнішими заторами і в Топ-15 європейських міст потрапили на 18-му місці Одеса з населенням близько 1 млн чоловік, на 29-му - Харків в якому населення близько 1,4 млн осіб.  Дніпро, ще одне місто-мільйонник, займає в світовому рейтингу 47 місце.

Згідно з даними тієї ж компанії, жителі Києва в середньому витрачають на 46% більше часу в дорозі через пробки, в порівнянні з тим, який потрібен на пересування при нормальному трафіку.  У години пік ця затримка стає майже двократної.  І як бачимо на це ні впливає не карантин, ні зниження ділової активності.

Новини по темі: